Slalom mitt i sensommaren

Idag var det dags för agility igen. Känner mig faktiskt lite töntig när jag springer runt med min vovve på agilityplan. Man känner ju rätt många på den klubben, och dom ser rätt förvånade ut när de ser mig rejsa runt som värsta galning där. Dom är mer van att se mig på appellplanen, tror jag.  Men så kul Tina tycker att det är, och vad fort hon fattar grejen... Helt otroligt. Idag körde vi mycket kombinationer för att lära hunden söka hinder. Sen var det slalom och däcket som var helt nytt. Nemas problemas tyckte Tina som gick som ett skott. Hehe fick även kombinationen till byschan, där grejerna finns ifall jag ville komma och träna.... heehhh. Hmm jo!

Efter träningen var jag duktig och promenerade samt masserade och stretchade av. Det märks att Tina mår bättre. Högre fart, mer positiv igen. Åh så härligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback