ByggarBritta is back

I måndags var jag och simmade med Tina ensam för första gången, det gick jättebra och Tina simmar som en liten säl och hämtar grejer till höger och vänster. Kul att det funkar så bra. I tisdags fick Tina vila, då tjejerna hade sin ridning som då tar mestadelen av kvällen. Igår var jag och masserade tina hos Anna igen. Reaktionen när Tina kom in var ... Jeeeezzz välkommen ByggarBritta. Och ja hon har verkligen breddat sig. Det känns så roligt och jag är så glad för detta. Tina var dock väldans öm i sina muskler efter ansträngande helg och simning på det. Jag kommer att få massera Tina livet ut men det är det värt. Jag ska ju dessutom få gå en massagekurs i januari så jag kan köra det dagliga.

Tina lämnades hos Anfia och Warroo efter massagen för i em drar jag till norge på julbord och kommer hem sent i morgon. Mycket trevligt

Anna

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

Vi saknar TINA

Postat av: Anna

Mhmm Saknar ni inte mig.... *s*

2006-12-10 @ 17:46:50
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: anfia & warroo

jooooo klart vi gör.. men du saknar inte oss....
men ok promenix halv 7 i mon...

2006-12-10 @ 17:53:06
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Anna

klart jag saknar er, skulle hellre lekt med er än att vara redig hemma, det kan jag lätt säga. Det ska bli skönt när det blir klart för jag tycker inte det är så kul sånt där!! Men måste göras!!

2006-12-10 @ 17:54:24
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback