Regn rusk och översvämning

Det är inte klokt vilket väder vi har. Jag vill hellre ha sån vinter som vi hade förra året, då det var kallt och mycket snö, länge länge. Jag vet att många av mina vänner kräktes på det förra året, men jag bara älskade det.
När jag skulle till simningen igår var det bomstopp i trafiken så jag blev sen, men det blev ju den efter oxå så simningen gick fint. När jag efter många om och men kom hem så lämnade jag av Tina hos Anfia och Warroo, det är så tjafsigt på jobbet så jag behövde lite avlastning. Underbart att ha Anfia och veta att det funkar så super. Sen byter vi och jag tar Warro i helgen. Perfekta lösningar som funkar för oss båda!!

Idag var det ridning för tjejerna och det går verkligen bra för dem. Emelie körde skänkelvikningar i trav.. fantastiskt kul att titta på. Emelie har oxå anmält till 2 tävlingar.. spännande!!

Kul det här med hästarna!

Anna

Kommentarer
Postat av: Susanne

Va roligt att det går så bra med ridningen!!!
Jag och Anna får nästan komma och titta när Emelie tävlar. Här är det okul med häst. Blir bara skötsel ingen ridning. Stor kram

Postat av: Susanne

Va roligt att det går så bra med ridningen!!!
Jag och Anna får nästan komma och titta när Emelie tävlar. Här är det okul med häst. Blir bara skötsel ingen ridning. Stor kram

2006-12-13 @ 10:26:04
URL: http://www.tyrasplejs.blogspot.com
Postat av: anfia & warroo

Finns alltid här vet du.. ställer upp i alla väder.. helt underbart att vi kn hjälpa varandra me våra tyranner å så.. Warroo+Tina=sant hihi

2006-12-13 @ 16:03:05
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback