Sunkbil

Hmm kl är 12,20 och jag har storstädat huset med allt var det innebär, samt dratt igång tvättmaskinen och damsugit århundradets sunkigaste bil. Fy.. vad läbbig den var. Jag har behövt göra det länge men när en kattmatssäck gick sönder i den igår kväll fanns det ingen återvändå. Nu är det då klart och nu ska den bara tvättas oxå. Men det blir i morgon. Man ska inte ta i för hårt på en dag  Rolling Eyes Nu ska jag istället hänga på tjejerna ut på ridtur i det sköna regnfria vädret och sen ska jag försöka mig på att få upp mitt matsalbord. Kan väl säga att det känns lite nära till julen. Men jag pratade med Mio idag och det verkar som möblerna jag beställt faktiskt är på ingång  Yes Jag såg en skitfin lampa på Åhlens när jag var där i torsdags samt en schysst matta. Mattor är tråkiga på det sättet att dom är så himla dyra. Det är ju lixom bara ensån där grej som finns där sen utan att man lägger så mycket vikt vid det.

Iaf så är det kul att det börjar arta sig och jag har bilden klar i huvudet hur huset ska se ut när det är målat och klart. Men det får tas i trista jan-feb.

Idag ska föresten inhandlas gran oxå! Lika bra innan de fula endast finns kvar!

Nä nu ska jag ta Tina och Warroo med på ridturen och ungarna har bestämt en riktigt lång än... Gott!

Ha det finfint





Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

hejje... ja då tyrannen han mår som en prins.. hoppas hans brutta mår lika bra?
Men han vart allt lite små seg å går hehe..
Men nu saknar han sin Brud lite så vi kanske kan försöka te en promenix me dom innan jul?
tack för denna vistelsen hos er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback