Uppdaterat lite

Jaha, då har man äntligen fått uppdaterat lite på hemsidan. Tjejerna har ju fått varsin ny häst som vi lägger mycket tid på. Det är 2 träningar i veckan utöver de vanliga ridturerna. Men det är ju så roligt! Idag är de iväg på dressyrträning. Sen på fredag ska Emelie starta i Snögubbe cup med Nappe. Hon startar i 2 klasser och det ska bli jättespännande  Nervous 2 . Sandras häst Crocket har trampat av sig en sko, så vi letar förtvivlat efter en hovslagare som har tid att komma nu i mellandagarna. Nästa vecka bär det ju iväg på läger i 4 dagar och då måste skon sitta på. Han ömmar väldigt utan den.

Annars idag var jag ju nere i stan i morse och masserade Tina. Hon är bra biffig fram men i bra skick. Anna ska vara borta ett litet tag nu så jag ska simma ett par veckor innan vi ska tillbaka.

Nä nu ska jag åka ner till ungarna och se hur det går för dem!

Nu är man tillbaka igen. Ridningen gick fantastiskt bra och nu har det bestämts att det ska läggas till ytterligare en dressyrlektion för Ann varannan vecka. Visst, det blir mycket, men vi valde att satsa på bra hästar till tjejerna och jag känner därmed att de ska få göra något av det oxå, nu när de ändå är så intresserade. Man vet aldrig när det vänder. När vi kom hem vid 7 tiden fanns det en hovslagare på plats som tog sig an Crockets hov, så nu är han skodd och fin igen! Skönt, nu kan det ridas ordentligt på lovet.

Nu ska jag fördjupa mig i Poirot och bara slappa, för i morgon blir det full rulle igen.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktiga ni är :-) Kanonfina bilder på tjejerna o hästarna! Ses snart.
Kram

Postat av: Anna

Thank you, darling

2006-12-28 @ 15:37:28
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback