Dagen efter.... (bild)

Lek

Tina var fortsatt på finfint humör idag och vi träffade Anfia och Warro för att ta en promenad. Hon for härs och tvärs med svansen karakteristiskt rakt upp och kissade överallt hon kom åt. Det nya är nu att bara stå på frambenen för att komma så högt upp som möjligt .  
Dog 18 Så när vi gått ca 1 timma i racerfart gav vi oss hemmåt igen. Tina var precis lika pigg som vanligt när vi kom hem så jag har kört lite lydnad med henne. Hon var het som bara den och låg på lite för mycket i fria följet, men stegförflyttningarna ser riktigt bra ut och halterna på stället är grymma  Thumbs Up  Ja hunden känns helt som vanligt igen.... eeeeehhhaaa
Nu har hon dissekerat handsken på bilden i molekyl stora bitar så det är bara att börja dammsuga. Men det är ju helt ok...
Vill bara passa på att tacka för alla gratulationer jag fått, jättekul verkligen, så tack!! 






Kommentarer
Postat av: Heléne

Hello!
Var bara nyfiken på om hon löpt än eller inte, den lilla?
Ha det gott!

2006-02-20 @ 22:06:29
Postat av: Anna

Det är nääääääära nu, fast det har det känts som senaste månaden iofs *s* Jobbigt med hundar som ska ha nåt sorts förlöp på en månad innan det är dags på riktigt :(

Postat av: Heléne

Jag sitter oxå å väntar på ett löp... ;-)
Enligt "tidplanen" som hon hållt väldigt punktligt tidigare trodde jag på ett löp i december...
Men det verkar ännu inte vara i sikte, hon hörde väl att det talades om eventuell parning (dock inte denna gång) och knep ihop totalt!
;-) Vi får väl se när hon kör igång, hon har ännu inte börjat beté sig som att det är speciellt nära, men å andra sidan brukar hon ju inte ha nåt förlöp heller...

2006-02-21 @ 22:08:12
Postat av: Anna

Dom är luriga dom små liven ;o) Jag är bara glad att hon är mer sig själv igen!!

2006-02-21 @ 23:08:53
URL: http://bctina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback