Fredag och lördag...

Igår när jag kom hem så var det otroligt fint väder, men kallt. Jag skyndade mig för att få njuta innan det blev för mörkt. Jag och Tina tog en pulsarpromenad som vi varvade med lite hämta övningar. Detta för att Tina skulle få använda hjärnan lite. Inte för att hon skulle få springa mer för det är verkligen 200 knyck som gäller för jämnan på den hunden. Rätt skönt ändå med en hund som springer så för hon dubblerar ju lätt sträckan man går.
När vi kom hem fixade jag med hästarna och fåren sen blev det soffläge och tacos. Mums  
Taco 

På kvällen sen så körde jag lite positionsövningar igen och jag måste verkligen vara på Tina hela tiden nu för hon är svårt het och lägger sig sjukt lång fram. Men hon är ju glad den lilla *s* Jag tycker ialla fall att jag ser en bättring men det är mycket kvar för att få den fina position vi haft förut!

Idag har vi bara varit ute med hästarna på en långtur. Fast det var snorhalt ute så det var sådär faktiskt. Jag känner verkligen för en dag utan hundträning så det får det bli... eller ja ett par positionsövningar blir det men det kan ju knappast räknas. Nä jag ska gå och sätta mig hos frisören och se om dom kan göra nåt åt mitt hår som inte är nåt kul just nu!
Barber

Tjing tjing
43263-37


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Hej på er!
jasså har du poahäst oxå...Ååååh va härligt det låter med en långtur till häst=)Tina ser så nöjd ut på bilden,hon kanske var me på långturen eller nöjd efter dagens positionträning;-)
Nu ska vi ut på en tur med vovvarna i det härliga vädret.Sköt om er!
Hälsningar fr ett soligt Roknäs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback