Idag kändes det bra!!

Idag fick jag gå upp kl 8 för att hinna ner till Varberg i tid till 10. Hade väl förmodligen behövt gå upp tidigare men jag är inte bra på morgnar....Frown Packade ialla fall med mig termosen med kaffet och gav mig av.
När jag kom ner till Magnus visade det sig att det bara blev jag + en kille till Thumbs Up Blev ju värsta privatlektionen. Jag körde 4 riktigt fina pass och jag är väldigt nöjd!! Vi tränade på att Tina skulle hålla ut ordentligt i svängarna, vilket hon enligt Magnus gör väldit naturligt om jag för mig rätt. Kommandot Gå tillbaka funkade oerhört bra idag och jag fick lite nya tips om hur jag skulle lägga upp övningen där! Jag körde fråndrivning och denna gången tyckte Tina inte att det var så konstigt att hon inte gick i balans. Hon kändes otroligt fokuserad och träningen var kanon. Jag kunde köra så länge jag ville utan att det några problem. Riktig kvalitetsträningSmileSmile Jag pratade lite med Magnus och han tyckte det såg jättefint ut. Nu skulle vi börja slipa.... Slipa det är ju det bästa jag vet, för då har man kommit en bra bit på väg!! Å vad kul det kändes idag!

När jag kom hem tog jag och Katarina en promenad medans Oscar och Sandra red. HorseVi var väl ute i ca en timma och när vi kom hem gick vi ytterligare en lika lång promenad med  Katarinas andra hundar och Tina!   
Ja man kan säga att man har tagit vara på dagen, så nu ska jag laga lite god mat och ta ett glas vin.  Salad Martini
Sen blir det schlager för hela slanten!







Kommentarer
Postat av: Anfia med turannen

*asg* anna oj oj anna.. du e gammal nu.. allvarligt slager *asg*
Nä jag ska inte mobba dej tant anna... klart jag e din sekriterare... ska jag ha kort kort me träskor lr ska jag ha andra käder.. nä skämt å sido... jag skriver det du vill att jag ska skriva i morron om du nu så önskar detta... om jag kommer klara det för jag kommer la va så nervös när du tävlar så handen kommer la skaka sönder hihi...

Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Idag var vi på nytt ställe och nya får och vi fick oxå många nya,fina tips av vår instruktör=)När man testar och det funkar fint så blir man ju sååå himla nöjd å glad!!!
Läste att ni ska tävla imorron...KUL!!!Vi håller tummarna & tassarna hårt för dig å Tina!!!
Kramelikram A-C,Mejan & Sally

2006-02-18 @ 20:34:32
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Anna

hmm tack, vi får väl se hur det går....

2006-02-18 @ 21:32:22
URL: http://bctina.blogg.se
Postat av: Christina & Busligan

Lycka till på tävlingen! Anfia har skvallrat!
Tack för dina värmande ord i min blogg! Jag hoppas att Busan har länge kvar än... men idag har hon hostat mer än tidigare - det känns tungt!

2006-02-19 @ 00:42:33
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback