Skitposition

Jaha då var det dags för torsdagsträning igen då. Det blev Kungälv då planen i Stenungsund var så kass.
Men att pulsa runt i ankelhög tö snö va inget som bättrade på Tinas position direkt. Det kändes som hon låg en halvmil för långt fram  
Oh JeezJa det är en överdrift men det kändes inte bra! Hon gick även igår för långt fram och nu börjar det bli en vana.... Jag har tränat hela vintern med en STOR bylsig jacka och nu börjar man ju nästan tro att man lyckats lära om positionen. Jaja vi får se vad som sker. Men även hemma i köket går hon långt fram för tillfället. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ  Insane
Utöver detta körde jag endast en inkallning och 2 budföringar. Motivationen att köra på dåliga planer känns väl för tillfället sådär. Ska ta mig i kragen och köra inomhus nästa vecka tror jag! Då ska jag ta tag i   positionen igen!! 

Men nått att vara glad över är ju att curlingdamerna tog guld!!!! Fan va najs!!Great


tja det tog ca 10 minuter sen tog jag tag i positionsträningen och nu känns det redan mycket bättre!!
 Blushy 2 Kan verkligen inte låta sånt vara, det stör mig för mycket!!

Men nu ska jag gå och läsa min spännande deckare i stället!! 

  


Kommentarer
Postat av: Veronica Andersson

Hej!
Kul att tittade in och skrev i min gästbok. Alltid uppskattat. :))
Såg att ni haft besök ev en valp vid naman Warroo, kan det möjligtvis vara en valp ifrån Christina (Busligans).

Ha det bra och lycka till med framtida "hunderi".
Hälsn. Veronica, Rio och Oliver.

Postat av: Anna

Jajamensan Det är busligans Warroo!

2006-02-24 @ 12:30:41
URL: http://bctina.blogg.se
Postat av: Heléne

Hello!
Du som har span på Kungälvs planen, hur ser den ut nu idagarna tro??
Funderar på en sväng dit eventuellt men misstänker att det kan vara rlankisrisk...

2006-02-24 @ 15:07:07
Postat av: Anna

Det är tyvärr stor risk för halka på den plogade delen, men det oplogade kan vara ok nu när det ligger runt nollan. Men löpte inte Eassa??

2006-02-24 @ 15:41:38
URL: http://bctina.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack för ditt inlägg!

Jo, sjuk hund är aldrig roligt. Håller tummarna för att det snart är över. Sen väntar vi på en ny familjemedlem och har en flytt nedåt Göteborg på gång. Så nu har jag lite att tänka på istället för att bara grubbla ang. sjuk hund.

Vad flitiga ni är! Träna på och ta hand om er :)

2006-02-25 @ 02:18:21
URL: http://www.bosseronn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback