Snöstorm, halka och dålig träning

Sicket väder man går ut i ibland alltså... Tyckte nog att de som såg oss tittade lite konstigt. Tina är allt annat än kul att träna med nu då hormonerna svallar  högt och lågt. Men vis av förra löpet så har jag bestämt mig för att inte köra i stort sätt nåt. Jag vet att folk tycker att det kan vara fel men denna hunden går så sjukt bra i normala fall och jag har inget moment som är direkt sämre eller någon konflikt med hunden som jag måste pilla med. Jag är ganska säker på att jag kommer gå in och förstöra fina moment om jag kör nu. Hon gör som vanligt allt hon kan för att vara med och vara till lags men hon mäktar inte med det. Dessutom så känner jag direkt att det blir meningslöst och då är det ju just det!! Fan man är ju inte mer än kvinna och vet vad PMS innebär. Det är en sjuk känsla och känslorna rusar verkligen runt i kroppen.
Lillstumpan får ha sin lilla jobbiga period utan att jag ska spä på den och faktum är att det nästan är lite skönt, för då kan jag ägna mig åt allt omkring som faktiskt hamnat lite bakom. Framförallt så kan jag lägga mer tid på jobbet!!!!!!
Fördelen med vallhund är iallafall att vallningen kan köras oavsett, så nu blir det lite vallning till helgen istället!! Och det är ju nog så kul!

Tjoflöjt!!

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Ja vad kul att du vill komma och hälsa på under vårt kennelläger!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback