Annapannan aus Tyrol (bild)

Annapannan aus Tyrol

Jahahahahahahaha då var man hemma igen då! Men vilken helg, jag tror aldrig att jag skrattat så mycket  i hela mitt liv. Den var helt galet kul!! Man kommer på små grejer mest hela tiden som man bara måste garva år!! Detta kan jag leva på länge. Jag tror jag måste jobba på världens bästa företag!! Tack för resan chefen, den kommer vi sent att glömma!!

Idag innan vi åkte hem så åkte vi lite icecarting..... har ni möjlighet så testa!! Så roligt!! Plattan i mattan och fint grepp i däcken!! Backarna igår var jätteisiga, men man är ju inte rädd. Afterskin därefter var fullt ös.
Ja hela helgen var fullt ös!!!! 

Ååååååååååå så roligt



Kommentarer
Postat av: anfia å musse

*asg* hahaha annapannan rejsar... ser as ball ut...
hoppas du har haft det riktigt sköj iaf...
aa jag tog mej friheten att sno kortet på tinan... hon måste ju vara me på min sida me juhe... hihi... funderade även att sno det på Exa men vågade inte...
Ha det bäst.. Kram Oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback