Feber och frossa

Jaha... va surt. Så blev man då sjuk. Så himla trist! Legat inne med 39° feber och frossa hela dagen :-(
Tog mig ialla fall ut på en liten promenad på eftermiddagen. Körde några ställanden och lite kryp så hundskrället skulle få lite iaf. Ungarna i Stenungsund hade tydligen oxå sparat sina raketer för jag gick rakt in i ett stimm. Tur att man var så pass sjuk som man var för annars hade jag väl blivit livrädd. Tina sket i alla fall fullständigt i detta. Skönt!
En rolig grej hände under promenaden och det var när jag släppte henne på en gångväg där man ser om det är fritt ganska långt. Jag hade tydligen tunnelseende för jag tyckte det var fritt. Tina la iväg som en rem, men stannade upp ca 75m ifrån mig och tittade bakåt på mig, rätt uppfordrande. Där var helt plötsligt en man med en pudel ca 10m från henne. Så jag fick ju fint kalla in hunden som gladeligen kom så vi kunde passera mannen å pudeln lite lugnt. Tina såg väldigt nöjd ut och gav sig av igen :-/ Hon är ju helknäpp den vovven!!

Kommentarer
Postat av: Anneli, Gnista & Soda

Oj, oj vad flitigt att till å med träna när du är dunder-förkyld. Hem å bädda ner dig i sängen nu.. inte vara ute å tunnelse på gångstigarna;)

Tack för fint inlägg i vår gb. Och lycka till på tävling och träning under 2006! Men nu först.. KRYA PÅ DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback