Lek med Warroo

Idag så gav jag mig iväg till Anfia för att se på underverket Warro. Han var en ljuvlig liten gosse som kändes framåt och trevlig. Han hälsade bra på Tina och var så där lite lagom som valpar i den åldern ska vara. Vi gick ner till en liten plan där vi släppte vovvarna så de fick hälsa ordentligt. Warro höll sig kring våra fötter medans Tina gjorde sitt yttersta för att han skulle leka med henne. Återigen blev jag imponerad av hennes sätt med andra hundar och valpar!! Efter att de hade stojat en stund så åkte jag och körde ett par ställanden, inkallningar och lite saktagående på min lilla plan vid nestehallen.
Det blir väldigt lite träning denna veckan då jag åker till Oslo tidigt torsdag morgon, där ska jag på logistikutbildning. Efter det drar jag till Karlstad på fredag eftermiddag för att hälsa på Fredrik, Petra och lilla Exagumman. Det ska bli så kul att träffa dem igen!! Sen är det ju svenska rallyt så det blir ju lite folkfest  
Cool 






Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej hej!
Du har blivit utmanad! Se min blogg...

Postat av: Anna

Man är väl inte sen att haka på :)

2006-02-01 @ 13:24:19
URL: http://bctina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback