Lydnadsträning!

Idag var det dags att träna lite lydnad igen. Jag mötte Thomas och Linda på Kungälvs Bk och vi började med lite taktiksnack inne i stugan med en god kopp kaffe!

Sen var det bara att ge sig ut i kylan. Det var egentligen inte så kallt -3 men det blåste lite snålt!
Linda kommenderade mig i fria följet och jag fick beröm för att jag hade tränat hemma *s*
Jag börjar få till mina halter och när jag går rätt går hunden rätt.

Apporteringen var under all kritik och jag måste verkligen börja träna mer hålla fast övningar.... men det är ju så himla tråkigt. Krypet går framåt, jag får bara tänka mig för att jag inte forcerar för mycket. Det är ju en vana hos mig att gå lite snabbt fram! Hehe

Det är i alla fall skönt att ha träningskompisar som kritiserar och ifrågasätter, så att man kan förändra och förbättra!!
Tack !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback