Men snälla, gör nåt med mig!! (bild)

Men snälla, gör nåt med mig!!

Kolla den blicken,,,jeeezz!!  Den hunden var inte helt nöjd med att stå hela helgen och sen inte få träna på måndagen!!
Men man var ju lite slak efter helgen, så jag tyckte kanske att det skulle räcka med promenad.
Yeah right sa Tina och har hållit på att hämta grejer till mig hela kvällen... Lite jobbig faktiskt.
Har i alla fall kört den obligatoriska metallapporteringen, lite kryp och lite goa svängar i fria följet. 
Alldeles för lite för att Tina skulle vara nöjd, men jag har ju inte sovit i helgen, typ.

Men i morgon är det nya tag. Ska träffa Linda på klubben. så jag hoppas på fint underlag. Då ska jag nog köra ett rejält pass så Hundkräket blir nöjd oxå!!
  
Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback