Om Tina (bild)

Jag har ju faktiskt glömt att presentera Tina för dom som inte känner oss.

Jag köpte Tina av Svend Aage Knutsen i slutet på maj förra året. Hon var då ett halvår.
Hon är efter Killiebrae Jill och Leonard. Svend hade vallat lite med henne, annars var hon helt orörd.

Jag kör nu som ni säkert läst, lydnad, spår och vallning med Tina. Jag har varit iväg på ett par vallningsläger, varav ett hos Jonas Gustavsson i Malmö. Det var mycket spännande och lärorikt. Jag går vallkurs hos Magnus Gunnarsson och jag hoppas på ett godkänt lokal prov under 2006.

Tina är en träningsvillig, pigg och okomplicerad hund som ställer upp för det mesta. Det ska bli jättekul att se vad som kommer hända för oss detta året. Vi har en hel del läger inbokade och framtiden känns ljus och framför allt rolig!
43263-13

Kommentarer
Postat av: Maria Hagström

Trevlig hemsida! Lycka till 2006 !
Kul att läsa särskilt om vallningen tycker jag !

Postat av: Lena Martens

Tack för besöket i min gästbok. Lycka till med träning och tävling under 2006.
Hälsningar Lena

2006-01-23 @ 18:47:01
URL: http://www.tonedos.se
Postat av: Lena , Asic & NCeta

Du kan få receptet på Morotskakan om du vill? Tänkte på målen, dom är jättebra för då blir det kaka många gånger.

Var flitig och träna nu, syns på torsdag
Lena

2006-01-23 @ 19:23:02
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Kul med en presentation om din lilla pigga vovve!Det är så skoj att titta in här och läsa om alla era skojsiga träningspass!...Ni är ju otroligt flitiga och jag blir ju sååå himla sugna på lite(läs mkt)träningsläger:-D
Må så gott!
Kramelikram A-C & Co

2006-01-23 @ 22:25:39
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Anna

Ja tack Lena, receptet mottages gärna, med eller utan uppflyttningar! Och Anne-Charlotte, jag är oxå jättesugen på lägret,inte långt kvar nu!! Då kör vi så det ryker!!

2006-01-24 @ 12:27:56
URL: http://bctina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback