Torsdagsträning på Kallebäck

Jaha då var det dags för ytterligare en ordentlig träning med gänget. Tät som en galning i näsan hade jag varit hela dagen men med nässpray så var det lätt fixat. Febern var dessutom borta!  
  Freezing Cold Iskallt var det dock så man fick ju palta på sig ordentligt! Men planen var nyplogad och fin så det var bara till att köra! Jag började med lite linförighet och trots ganska mycket störning så gick Tina helt ok! Jag är ju lika störningskänslig som Tina så när jag tittar på annat så måste ju hon givetvis hänga på  Sick . Måste försöka fokusera mig bättre!! Efter linförigheten körde jag lite kryp och nu kan den lilla gumman titta på mig även i starterna. Så nu börjar finliret, som faktiskt är det roligaste tycker ju jag  Smile 
Sen körde jag ett par hopp rakt ut, eftersom lillan helt hade glömt det sist. Men denna gången var det inga problem!   
När alla hade kört sina hundar gick vi in och fikade samt tinade upp oss lite.

Efter fikat gick jag ut ytterligare en gång och körde lite mer lydnad. Jag körde lite sakta gående. Finns inte så mycket att säga om det förutom att jag ska se till att lägga mycket tid på detta.
Sen blev det ett par ställanden under gång och lite fritt följ.
Sen kom Linda med sin lilla Dizza. Vi lät Tina och Dizza rusa av sig en stund så de skulle vara trötta när vi åkte hem.  Jag är nöjd med träningen överlag och det är verkligen skönt att ha ett bra gäng att träna med, dessutom är det ju jäkligt kul med sällskapet!! Happy 






Kommentarer
Postat av: Heléne

Göööööt med lite smileys, jag "stjäl de" genast!
Det var ju som attan att du lyckades få klart krypet o ställandet trots sjukdom och "förfall"
Ha det gott!

2006-01-26 @ 22:29:12
Postat av: Thomas

Visst e d hemskt att d lönar sig att träna? Tänker på en intervju med Ingemar Stenmark för MÅNGA år sen där en reporter sa att vilken tur du hade idag! Repliken blev javisst, å d konstiga e att ju mer jag tränar desto mer tur får jag..... Kör hårt!! Thomas å Anni

2006-01-26 @ 23:09:06
Postat av: anfia

hejje... å det tränas å det tränas... :)
hur har du fått till dina smylisar?? hmmm *svartis*
Wiiieeee... på måndag tar jag tåget till karlstad å hämtar min lille vappis... *längtar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback