Utmanad

Jaha då har man blivit utmanad då.. hehe Tydligen ska jag ska skriva om 5 egenheter/olater som jag har och sedan ska jag utmana fem stycken nya som ska göra samma sak.

Here we go

Morgontrött, extremt morgontrött.. Jag ligger så länge jag bara kan och sen får jag stressa som en galning för att hinna, vilket jag då sällan gör!

Packar aldrig upp väskor, när jag varit iväg. Väskorna står prydligt i flera veckor och det försvinner en grej då och då när de behövs. Väskorna får också vandra runt lite i olika rum för att förvilla.

Tidsoptimist Jag tror alltid att jag ska hinna med extremt mycket saker under dagarna och allra mest på helgen då jag verkligen kan lyckas fylla varenda timma med shemalagda saker. Funkar sådär!

Kaffe i alla former. Går ständigt om kring med ett kaffeglas. Det gör inget om det blir kallt, då har man ju fått iskaffe istället ... TADA

Allt eller inget jag verkar inte ha förmågan att göra nåt sådär lagom. Det är fullt ös eller inget alls som gäller för mig, inte heller helt optimalt, men jaja

Så där nu ska jag utmana oxå...  Jag utmanar
AnnCharlotte , Anfia , Christina , Mia och Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback