Vallning (bild)

Vallning

Idag tog jag mig i kragen och gav mig på vallningen! Skam den som ger sig!

Tina kändes lite för het som vanligt och jag måste verkligen försöka få ett bättre avstånd till fåren igen!
Jag gick i stora serpentinbågar för att försöka se till att Tina höll ut även i dessa svängar. Det var ömsom vin ömsom vatten.  Men hon lyssnar i regel rätt så bra på mig och går i fina bågar när jag skickar runt henne. Starterna blev bättre i mot slutet och träningen kändes ändå rätt ok!
Jag tycker vallningen är oerhört svår och det är verkligen inte lätt att gå själv och träna!! Nä, dags att börja på kurs igen!!

Tur att man håller på med annat, som man iallafall vet lite om :-)

Anna

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Hejhej!
Va skoj att hitta er på nätet!Åhå lite avis vi blir när vi läser om eran spår och vall träning!Här är det för mkt snö och just nu allt för många MINUSGRADER...-25c BRrrrrr=(
Ha det gott!
Kramelikram från oss i norr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback