Hon är bättre!

Känslan jag hade var alltså inte helt fel. Anna, min superba massör kände igenom Tina idag och det var som jag trodde, Tina var mycket bättre, rörligare och bättre i bogen! Skönt! Hon har fortfarande lite ont av sin rygg och av ischiasmuskeln. Men ändå, så mycket bättre!! Yes Det känns otroligt bra!! Nu har de flesta moln runt detta skingrats och jag tror på en positiv lösning!! Najsssssss!!
Jag ska förstås fortsätta med simning, styrketräning, snurrar och stegträningar. Kör på  men värm upp, massera och gå ner!! Ja, det kan jag klara!!

Övrigt, Budgivning igång på huset, så håll tummarna. det kommer väl att avslutas måndag, tisdag nångång!!

Livet känns bra nu!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad skönt att det äntligen börjar bli bättre :-)

Postat av: Team Anfia & Warroo

åååååå va roligt att läsa.. jippie kajej... heja tinan... å dejje...
Å va jag håller tummarna för huset för er... *kolla dom e blåa*
vi ses på lägret om inte innan...
kram på er!!!

2006-07-23 @ 18:17:24
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback