Nä, det känns inte bättre

skynda,skyndaGRRRRRR

Idag åkte vi på första laserbehandlingen, och jag var nervös på vägen ner. Tina hade dock stor förväntan redan ifrån bilen och in till Anna. Men idag gjorde det ont. Vi började med massage och Tina var fortfarande mycket påverkad av sin bröstskada. Vad som tyvärr var väldigt tråkigt var att hon visade nya symptom på smärta. Både i rygg och rumpa, och denna gången syntes det tydligt. Modet hos mig sjönk mer och mer,  även Anna tyckte det var lite konstig att Tina inte visat nåt förra veckan. Men kanske har behandlingen satt igång endel oxå.  Tina har dessutom tydliga problem av ischias-nerven, som kommer i kläm emellanåt. Vi körde på och kommer att fortsätta. Men jag kommer oxå kolla borrelia/erlichia, för att ta bort misstanken.
Jag känner mig ledsen, rädd och uppgiven. Men jag kommer att behandla Tina enl Annas råd, och träna vidare så som jag gör. Ska även försöka vara lite mer positiv men det känns svårt i nuläget.
För er som tycker det är konstigt att jag fortsätter valla, så har Anna sagt att det går bra.

Idag åker vi till Sunne för att bara slappa och få nya krafter.

Ha det gott

Anna

Kommentarer
Postat av: anfia

Gumman då... Kramar om dej å tina *kraaaaaaaaaaaaaaam*...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback