Dagarna 2

Dagarna rinner iväg nu. Sommaren är här och snart ska barnen vara lediga för sommaren, så det är mycket att fixa för dem, samt mycket på jobbet!

I måndags så var jag och vallade igen.... inte så mycket att säga om det mer än att jag har tappat sugen. Dags att pausa! Det ska vara kul att träna, både för mig och lilla vovvan. Innan vallningen gick jag dock en härlig promenad i Fontin, men Tina känns seg och inte alls sig själv.

Igår träffade jag Anfia och Warro. Körde yttepytte lydnad men återigen kändes Tina oengagerad. Gör dock fina moment men utan engagemang. Inte kul. Körde även ett upptag. Tina ville hela tiden dra åt sidan så upptagen var inget att skryta om men när hon tillslut gav sig av rakt så läste hon fint av det, för att sen välja rätt håll! Kul! 

Jag har ialla fall bokat in ett besök hos massören för att känna igenom Tina. Tycker att hon inte riktigt använder bakkärran rätt, lika bra att kolla. Sen blir det även ett borreliaprov för att utesluta den misstanken. Tina hade otroligt mycket fästingar förra året och har även haft en del i år. 

Idag ska vi bara ta en långpromenad och packa inför helgen. Ska bli så gott att komma iväg!
Ska se till och fixa mig lite bra böcker och sen blir det bara att njuta!!

Over and out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback