T/S Havden

T/S Havden

I kväll ska jag ut med denna fina båt och segla, samt äta en trerätters middag och dricka gott vin! Vädret ser ut att bli härligt, så det ska bli roligt!
Därför kommer här en snabbuppdatering om vad jag gjort under dagen. Jag har ju fortfarande ett sjukt barn så idag var jag duktig och utnyttjade den tiden på Tina. Kan annars vara lite lat!
Jag började med ett upplet i korridor med 3 föremål. Det var nemas problemas, full spruta men lite ruggiga ingångar. Dom får vi titta på. Sen la jag ett spår på ca 800 m. Väldigt blandad terräng, upptag i blåbärsris och ljung, sen var det torrt, torrt, barrunderlag. Vidare upp för ett berg för att sen bli bohusländsk ljung, berg & eneskog. Tina var överladdad i upptaget och for ut som en skållad råtta. For över spåret och for runt ett tag innan hon fick spåret åt fel håll. Vände sen och det bar av. Hon gick otroligt bra idag, alla pinnar med, spets utan problem, terrängskiftena noterade hon inte ens. Och för första gången känns det som att vi kanske kan komma runt utan att oroa oss för tiden. Tina har ju varit så minutiöst noggrann innan så det har ju gått i slow motion, men det har släppt nu! Härligt!

Nä nu ska jag göra mig snygg  
 Cool 

Ha en trevlig kväll, för det ska jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback