Vart tog min stig vägen??

Idag var det lite roligare väder så efter middagen så tog jag med Tina för att gå en stig som jag inte gått på länge. Den är väldans trevlig i blandad terräng med grusväg, stig och ängar. Det var ett tag sen jag gick här för jag letar hela tiden nya stigar så man glömmer av en del gamla. Men idag var det då dags. Men jag kom inte långt förrän nån hade slängt upp en hästhage rakt över stigen... ja, jag är inte rädd så jag klev rätt in i den, ville ju inte vända. gick en stund där och såg att där jag hade tänkt att tillslut komma tillbaka var oxå inhägnat. Suck, rakt över en stor stig och en liten väg. Jaja jag traskade på ut ur hagen och in i skogen en bra vända för att till sist komma tillbaka till hästhagarnas förlovade land. Får nog ta och kolla om någon har köpt upp all den marken, man vill ju inte gärna trampa nån på tårna. Men mina stigar...  Frown

När jag väl kom hem så tog jag fram lite saker, och vallade upp en korridor på ca 15x60m. Tina körde 6snabba, sen var det över. På en av föremålen körde jag en riktig avlämning och det var inga problems. I morgon ska jag nog köra ett upptag, det var länge sen!!   

skynda,skynda

Tjingeling






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback