Äntligen....

Vad glad man kan bli för dessa bloddroppar som äntligen kommer ur hunden! Det var segt men nu har det då äntligen hänt, Tina löper. Perfekt, inget inplanerat mer än ett läger i mars. Dessutom är Tina än så länge helt ok, jaja det är dag 1 på löpet... *s* Men jag hoppas verkligen att detta håller i sig och att den dipp vi hade för ett par veckor sen var det ända som skulle vara inför löpet. Ignoring You

Jag tyckte att Tina var värre än vanligt med sitt markerande igår på promenaden, men idag slog hon nog rekord. Exa har kommit hem till oss för att vara här medan Petra är i Österrike. När hundarna skulle äta så lät Tina som en jetmotor samtidigt som hon lyfte på benet mot väggen för att markera  Gagging Knäpp, knäppare, knäppast!!

Vad har annars hänt? Ja vi har fått ytterligare 1 dm snö och nu snöar det igen. Jag har bara promenerat med vovvsan, då motivationen inte varit så hög. Men jag har snickrat ihop en hemsida som jag kommer att publicera under nästa vecka!! Inte illa va?? Helt själv  Yes!

Imorgon bär det av till Varberg igen för vallning, men denna gång hänger även Linda med! Skönt med lite sällskap då sträckan börjar bli tråkig!  4:e gången på 3 veckor jag kör dit!!

Rapport kommer imorgon om hur det har gått, det går ju inte att träna... Dismay 


See ya





Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

jättegap(iga) Meja..;-)

Åhå va spännande att få kika på din hemsida!
Hoppas ni får en fin dag i fårhagen...Kramelikram A-C & Mejan

Postat av: Anna

ja, vi får välan se, den är på uppbyggnad och ska väl förhoppningsvis bli bra!

2006-03-03 @ 23:30:17
URL: http://bctina.blogg.se
Postat av: Anfia & Warroo

Gud va gött att hon äntligen löper då....
ååå E Exa på besök.. hoppas jag hinner få träffa henne innan hon åker hem *hoppas*
ha det gottans

2006-03-05 @ 08:26:45
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Heléne

Sedär ja!
En hemsida!
Det håller vi oxå på att skaffa!
Jag fick programmet idag så nu blir det till att börja snickra!
Vi får väl se när den blir klar men jag hoppas att det inte tar allt för lång tid!
Ha det gott!

2006-03-05 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback