Nu är det snart dags

Idag har jag packat och grejat med arrangemangen kring djurvakt och allt runt om det. Våra snälla grannar är nu får/häst/kattvakter med allt vad det innebär! Tack gode gud för att man har såna grannar!  Way To Go

Vi ska försöka komma iväg i någorlunda tid men det brukar alltid bli senare än vad man tänkt sig.

Idag har jag återigen bara promenerat med hundarna, och i morgon kommer Petra hem från Österrike och hämtar hem Exa igen. Det har varit härligt att ha henne här men... jag är så nöjd med en vovve som dessutom då är 100% viltren. Men dom har verkligen haft kul med varandra!

Så mina vänner jag hoppas ni får en härlig vecka för det tänker jag ha. Kameran är packad och jag ska försöka ta mycket kort. Fast jag är lite trött på bilder av Tina i snö...  Annoyed And Disappointed 


  





Kommentarer
Postat av: Maysan

Ha det nu riktigt härigt!
/ Maysan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback