Promenad och packning!

Idag hade jag bestämt träff med Anfia och vi skulle gå uppe vid neste för jag ville att Tina skulle få rusa av sig ordentligt. Jag körde först till huveröd för att inhandla en ny fäll samt en splajdans ny apport bock (endast för att motivera mig själv till plockaövningar) Den gamla jag, har är väl intuggad av ett par mallar så det var dags att byta! När detta var klart körde jag för att hämta Anfia och Warroo. Men vad ser jag när jag ska hämta dem? Jo att Anfia har gympadojjor?????? Shock 2 Är människan galen tänkte jag, men alla gör som de själva vill! Förklaringen kom, hon hade helt glömt vad vi bestämt, gamla människan, så hon fick traska runt i snön med dom *s*

Som vanligt när jag ska visa Anfia en ny väg så blir det lite knas och denna gången var det för att när vi skulle gå från väg till skog så hade nån plogat upp ett ton snö där min väg gick så vi fick gå lite runt om i skogskanten.... Anfia såg lite sur ut ska erkännas, men har man inte kläder efter väder, resonerar jag. Dessutom ska hon vara glad att jag lär henne nya vägar så hon slipper gå samma hela tiden!  Cool  

När vi kommit tillbaka till utgångspunkten var nästa steg att åka till systemet samt handla lite i affären. Ganska trist, men sånt måste ju oxå göras! När jag väl kom hem vid halv nio-snåret var det dags att börja packa.... blääää. Jag har kastat in lite i min väska men mest skrivit upp saker på en lapp som jag tänkte packa i morgon. Det är iof ganska värdelöst för jag är ju så morgon trött och jag måste vara i stan halv 8:a för att möta upp Linda och Lena. Men jag orkar inte, helt enkelt så det får bli som det blir!

Upp med tuppen och packa ohhhhhhhhh så roligt!
Men man kan ju få lite adrenalinkick när man tänker på att man ska på läger...  Goofy 
Synd bara att det typ har kommit en halv dm snö.... men shit happens!

Ha det gott så syns vi igen på söndag!!






Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Åhhhh så roligt att åka på läger!...Vi vill oxå=D Hoppas att ni får en kanonhelg med massor av finfina träningstips!
Kram fr ett soligt pite!

Postat av: anfia å warroo

hmm asså lära mej nya vägar?
euum... jag kan massa vägar... kan själv... hehe
Men promenaden va kall men trevlig...iaf...thanx

2006-03-27 @ 08:12:59
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Anna

Tjena A-C! Såg att du skulle hålla i spåret i Örebro, Kul,kul! Det är då jag ska praktisera alla mina nya inspirationsspår! :-)

Anfia, klart du kan egna vägar! Man ger å tar vettu, nästa gång är det din tur att visa mig! Jag vill ha lång skogsprommis!! OK?

2006-03-27 @ 09:35:32
URL: http://hem.passagen.se/bc-tina/index.htm
Postat av: anfia

hehe japp...

2006-03-28 @ 09:02:40
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback