Grattis Linda

43263-78

Idag klarade Linda och Myzan lokalprovet med dagens bästa hämt! Underbart!!  
Bravo
Inte helt fel att få det avklarat!!

Själv tog jag Tina med mig och åkte och vallade i det fina vädret! Vi körde en bana och till och från gick Tina riktigt fint! Jag får fortfarande passa så hon inte kommer för nära, samt problemet med att hon tar för sig under gångerna finns fortfarande kvar!! Men vi fick till 2 riktigt fina rundor! Kul också att se lite andra hundar i olika stadier träna! Sen blev det fika och tjöt i det härliga vädret! Kan det bli bättre?

När vi kom hem nu vid 22-tiden körde jag lite inkallning med ställande samt saktagående som gick fint! Lite skall har vi oxå kört och det börjar arta sig. 

Jag har även en träningsplan för morgondagen men den får ni läsa om då!

  
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback