I natt kom valpen....

  

I natt vaknade jag av att Tina gick och pep som en galning i köket. Jag gick upp i tron att hon kanske var nödig och behövde gå ut. Men istället hittade jag henne bärandes på en leksak.... hennes valp. Samma leksak som sist när hon var skendräktig, vill jag minnas *s* Söta hunden!  Hon tog med sig piphunden in i sovrummet och låg och slickade, pep och grejjade med sin lilla valp länge och väl! Här är vår nya valp
Rolling Eyes

  43263-92
Jaja det gick ganska snabbt över sist och jag hoppas att det även denna gång är slutklämmen!

Annars idag så har jag varit nere på shoppingturné I Gbg med Petra för att fixa lite mammakläder till henne! När vi sen fått i oss lite mat så åkte Petra, Fredrik och hundar hem till Karlstad igen. Saknar dem redan, synd att de bor så långt bort! Depressed 
Jag tog ialla fall med mig kidsen och alla djuren och tog en cykeltur i skogen med dem. Hästar och hund fick galoppera mest hela tiden, skoj tyckte alla. Sen körde jag lite skallövningar samt en korridor upplet. Men nu är jag helt slut efter denna helgen som gått i ett!
Nu ska jag läsa lite och slappa.

Ha det fint, go vänner!
43263-91



Kommentarer
Postat av: anfia

haha va heter den nya valpen haha

Postat av: Anna

hahahaha ja det är bara att komma med namnförslag!!

2006-05-29 @ 14:07:31
URL: http://hem.passagen.se/bc-tina/index.htm
Postat av: anfia

jag tycker att den ska heta...hmm...esvald...

2006-05-30 @ 08:07:12
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback