Igår och idag

Ja, jag har blivit jätteförkyld och känner mig allmänt hängig idag så tyvärr fick Tina bara köra lite hitta övningar med barnen och yttepytte skojfrittfölj!! Men egentligen ska jag inte ha dåligt samvete för detta, då jag alltid håller på och aktiverar henne på något sett... men, men jag hade tänkt att ta en lång promenad och ett upptag. Men det fick stanna vid tanken denna gång!
Igår var jag ialla fall i Varberg och vallade med det gamla gänget! Jättekul att träffa alla igen! Vi fikade, pratade och tränade hund i det fantastiska vädret!
Jag körde lite hämt med Tina och det börjar bli riktigt bra!! Återigen så beror det mer på mitt agerande än på Tina när det blir mindre bra! Men jag är så nöjd! Jag körde oxå en hel del fråndrivning. Det var svårt idag men efter ett par gånger så blev det bättre! 
Vi körde rätt sent men i det vädret så var ingen villig att åka hem!! 

När jag väl kom hem så gick jag på fästingjakt och naturligtvis hade Tina ett par igen. Så himla trist, men fästingmedlet verkar inte funka på henne, det var likadant förra året... Jag blir grymt nojjig!! Får se om jag åker och tar ett blodprov samt en diskussion med veterinären om hur jag ska göra! Börjar undra om inte fästingarna kan bli immuna mot medlen vi använder. Vad tror ni???

Ha det gott 

Kommentarer
Postat av: anfia

Hurra HUrra HUrra I dag han Annapanna Födelsedaaaaaaaag 31/5.. Grattis Gumman...

Postat av: Janne

Grattis på ???-dagen !!!
Kanske vi ses på lägret i sommar ?

/Janne på busligan (ha före Stina hehe)

2006-05-31 @ 12:24:04
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Anna

Tack!! Hmm ja vad var det nu jag fyllde... typ 25 *s* Klart vi syns på lägret! Ska bli så kul! Blir kanske kelpie för mig med sen!! :)

2006-05-31 @ 13:27:52
URL: http://hem.passagen.se/bc-tina/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback