Träning i Lerum

Träning i Lerum

Idag var det jag, Linda och Ingrid som slöt upp för den veckovisa träningen. Då Tinas starter på ff har rättat till sig så körde jag lite regelrätt fritt följ. Positionen var mycket bättre denna gång och hon låg inte alls på så mycket. Kanske för att jag kom tidigt och hade kört henne ett halv timmas pass innan,  vem vet
Goofy
Jag har fortfarande lite svårt att få till mina helt om och höger svängar men det är bara att träna på. Lite surt dock att det inte ska räcka att träna hunden, man ska träna sig själv på att gå oxå. Skönt ialla fall att se att det inte bara var jag som led av dom problemen idag! *s*
Efter detta körde jag återigen lite sakta gående, samt hopp sitt och kryp. Inte att förglömma, trots att jag oftast gör det, jag körde även plats och budföring. Budföringen är något jag måste ta mig i kragen
 på, och träna varje pass för jag väljer oftast bort det. Bättring Hygrell No No No  

Det var ialla fall en trevlig träning tycker jag, och jag har redan en plan på vad som ska läggas vikt på inför nästa träningspass!! Hoppas nu bara Tinan vill vara med på det då hon börjar bli allvarligt skendräcktig och har låtsasvalpar till höger och vänster!!  Mouth At Side 

Lilla Gullhunden!

Ha det




Kommentarer
Postat av: anfia

hahaha va har tina gjort me sina öron på kortet?? hon ser för söt ut :)

Postat av: Anna

Visst är hon ful :) Kumde inte motstå det kortet!! *s*

2006-05-13 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback