Det känns så underbart!

Ja visst är det så kul att Tina mår bättre. Jag träffade Anfia igår och hundarna lekte som galna. Det märks verkligen att Tina är mer sig själv igen. Hon har inte velat leka på såååå länge. Men igår var min gamla goa galna hund tillbaka. Hon pockade på uppmärksamhet hos mig och Anfia hela tiden och positiviteten bara sprutade ur henne. Underbart! visst är vetskapen om att hon kan slå upp skadan i mitt bakhuvud hela tiden, men som Anna sa, om det händer så går det snabbare att få bukt på nu!! Dessutom kommer jag ju fortsätta behandla henne!
Efter lekstunden så lämnade jag Tina hos Anfia och Warroo, där hon ska vara till i morgon. Jag ska nämligen på galej med jobbet igen och det finns ingen hemma som kan ta Tina i natt.
Det är lite tomt men jag vet ju att hon har det kul hos Anfia, och meddelandet på Anfias MSN är: Anna, du kommer aldrig få tillbaka din hund, moahahahahaha. HJÄLP

Anna

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

hahahahaha... ANNA DU KOMMER ALDRIG FÅ TILLBAKA DIN HUND.. GLÖM HUNDEN HAHA...
Det va verkligen kul att se henne så pigg och frisk i går.. ähh hon e det ennu det kan jag lova.. nu har de här 2 nog väckt alla grannarna.. hahah... ha det sköj på ditt galej...

Postat av: Tessan

grattis te erat nya hus...
tänkte bara säga att vill ni rida nån da o få veta lite ridvägar så e d bara o hojta... rider nere hos axel nämligen.. stora gården strax efter badplatsen typ.. =)

2006-11-11 @ 16:30:01
Postat av: Anna

Jaha nämen gärna, vad roligt. Hör av dig! så jag vet hur jag kan få tag på dig!

2006-11-13 @ 08:12:05
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Tessan

lägg till mig på msn så kan vi säkert ta nån helg då man har gott om tid o va ute i skogarna =)
[email protected]

2006-11-14 @ 14:43:30
Postat av: Emelie & Rebecka

Hej på er!
Det var ett tag sedan vi var här inne. Vad roligt att höra att Tina mår mycket bättre. Hon verkar vara en tuff tjej som kämpar på! Ha det bra! Kram från oss! PS. Fancy skickar med en liten hälsning till Tina och hoppas att hon snart blir ännu bättre! Kramis

2006-11-14 @ 16:51:03
URL: http://www.kylefalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback