Onsdagkväll

Efter en hektisk dag på jobbet känns det skönt med en ledig dag. Tina var med Janne på jobbet idag, och hon älskar det. Snacka om bonnhund. Att åka lastbil är en av favvosysselsättningarna.
När jag kom hem och hade gett alla pållarna mat så gav jag mig ut på promenad med Anfia och Sandy. aslltid lika underhållande trots Tinas motvilja till Sandys schäferhane. Tina har svåra fobier mot schäfer sen hon vart påflugen i somras, vill inte riktigt släppa det och försöker tuffa sig så mycket hon bara mäktar med. Lite skrattretande men men.

Efter promenaden var det dags att dra fram skruvdragaren och försöka montera ihop Sandrans säng, kom väl inte så himla långt innan jag tyckte det var nog  Embarrassed Det kom ju roliga saker på TV . Men imorgon ska jag pilla ihop den, efter frisörbesök och hoppträning så ska det nog finnas tid över Rolling Eyes
Annars är väl det nya att vi letar nytt hem till Stina, då jag fått erbjudandet att plocka hem Helge till oss, och det vill jag ju väldans gärna!!








Kommentarer
Postat av: Susanne

Nu får snart Tina och Tyra träffas och leka. Tänkte att vi måste ha en middag snart. Ni kan komma hit så kan vi pyssla om er lite :-)
Kram

Postat av: Anna

jaaaaaaaaaaaaa Anders grymma mat!!!!!!

2006-11-30 @ 20:26:16
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback