Packdags

Idag har jag återigen varit ledig, men denna dagen blev precis sån jag lovat mig själv att det inte skulle bli. Det trycktes in så otroligt mycket måsten att jag inte hann allt, kom dessutom hem 20,10. Nejnejnej, så här får det inte bli.
Jag har inte hunnit med Tina, inte hunnit hämta tapeter, eller sätta ihop Sandras säng, jag har inte packat.
Men nu ska jag gå och packa samt ta mig nåt att äta, så det blev inte så innehållsrikt idag.
Men nåt jag vill ha med är att Sandra var iväg och hopptränade med en lite  mer avancerad grupp idag, då instruktören tyckte vi skulle köra varje vecka för att få hästen att lugna ner sig. De hade lite styrkeövningar för hästen först, sen kördes det lite ordningsövningar och se på den, Sandra och Crocket körde oehört bra idag, enorma framsteg. Så för första gången kunde Sandra hoppa en rätt avancerad 50bana med 9 hinder utan att Crocket fick ta över. Jippiiiiiii 2 ggr dessutom. Vilken häst och vilken dotter. Dom kommer kunna gå långt!! Roligt dessutom att se stoltheten hos dottern när hon bemästrade detta lilla krutpaket.
Men jaja snacka om att vara stoltaste morsan!!  
Sunshine 

Nu blir det uppehåll över helgen men jag ska leta fram kameran och tvinga Micki att fota allt vad hon är värd. Så ha en go helg för det tänker jag!!






Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är nog den bästa ponnymamman som jag känner ;-)

Postat av: Silva

Hörrududu....det skulle ju varvas ner sa vi...
Jag har värsta skvallret förresten..*retas*

2006-11-30 @ 21:58:48
Postat av: Anna

Silva... skvaller, vad har vi sagt om det?? Att det ska vidarebefordras omedelbums!!

2006-12-01 @ 08:36:29
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback