Fortfarande kass front

Vad less jag blir, trodde verkligen att Tina skulle vara bättre denna gången. Jag har tagit det lugnt och hon har inte slagit upp skadan, men ändå ömmar hon mer än vanligt fram och har även fått knutor i midjan.
Jag blev faktiskt väldigt besviken. Men jag kommer hinna simträna 2 ggr till vi ses igen och då hoppas jag på att det ska börja visa lite.
När jag åkte hem stannade jag hos Anfia och hennes yrväder Warroo. Vi gick en promenix och jag kollade lite på deras ställande. Tina var helt galen på promenaden och det märktes att hon uppskattade att få komma ut nån annanstans än hemma. Hon flög fram och tillbaka i sitt koppel och gick i sjukt bra position med Anfia som hade korvar hon gärna ville åt.
Ja det var en trevlig kväll ändå.

Anna

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

hehe.. tinan gillar anfias korvar hihi
Tack för promenaden den va trevlig och nått jag och warroo saknat med er!! Hopas det inte dröjjer lika länge tills nästa gång... å att Tina blir massa bättre.

Postat av: susanne

Seg skitskada det där :-( Vi får köra lite hederlig religös handpåläggning ;-)
Vi kan träna Tyra behöver lite experttips där.
Kram

2006-10-26 @ 09:15:17
URL: http://www.tyrasplejs.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja va kul det var att träffas igen Anfia, alldeles för länge sen. Och B-Biggan, vi måste bara träffas snart. Måste ju få vara med på ett hörn med tyrannen.

2006-10-26 @ 11:22:31
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback