Jaaaaaaaa

Dom vill köpa Hurran, håll nu tummarna för mig att snällponnyn går igenom besiktningen. Hade varit grymt om turen nu låg lite hos mig och man blev av med hästen så här smidigt.!!

Annars idag har jag slarvat lite och släppte ut Tina okopplad ur bilen igen , vilket resulterade i ett jätterejs.... Usch jag är slarvig, måste bättra mig. Kopplade upp henne och tog den ordinerade 10minuters rastrundan. Sen la jag ett kort spår. Det var ju ett tag sen vi spårade men det var inga problem. Jag hade bara ett slut som hon bara fick hålla lite och byta mot gotta. Kan ju inte leka med henne men lite bytes handel var ju ok. Eller inte men så blev det ialla fall. Hon låg på fint i spåret och var noggrann, hon fick en spets och den var klockren! Det var ju lite kul ändå!
Skönt att göra nåt vettigt med djuret ialla fall!

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback