Vilken helg

Jaha ibland är det bara så lyckat.
drog iväg från jobbet i fredags vid 1-snåret. Tog tåget till Sthlm ihop med kollegorna. Checkade sen in på schyssta Radisson SAS hotell. Fick ett härligt rum och sen blev jag bjuden på en välkomstdrink! Najs!!

Jag och några av mina kollegor drog ut på stan och tog lite mat och en öl innan Mamma Mia.
Föreställningen var kanonbra och det är roligt att få ha sett den. Efter föreställningen så drog vi vidare ut i natten och hamnade på Blue Moon Bar. Där dansades det långt in på natten och när klockan ringde 8.00 så var jag lite lätt trött. Släpade mig upp och på tåget till Karlstad, för att möta upp resten av familjen för hästköpet. Sandra provred i ca 1 timma och hästen var underbar. Så lilla Crocket åkte med oss hem på kvällen.

Måste bara berätta nåt som hände mig när Fredrik hämtat mig på stationen så skulle han handla lite och lämnade av mig i en skoaffär, han ville väl inte släpa på mig antar jag *s*. Stod där i godan ro och testade skor och när jag kände mig lite nöjd så skulle jag ta min dojja igen. Då var den väck. Kändes som jag var med i dolda kameran. Jag letade så diskret jag kunde men ingen dojja fanns att hitta. Till slut var det ju bara att säga till expediten att jaaaa så försvann min sko lite då. hehehehe Vi letade runt ett tag och tillslut hittade vi den i en hylla. Shit, sånt händer alltid mej!!

Det var så himla kul att träffa Fredrik och Petra igen, och Exan oxå förstås. Lilla gullhunden. Tyvärr var vi där alltför kort denna gång, men det får bli mer nästa gång.

Medan jag variväg och roade mig blev Tina ögonlyst och till min glädje såg hennes ögon jättebra ut. Skönt, jag var lite orolig! Hon hade skött sig jättebra och charmat alla i sin väg! 
Jag vallade oxå lite lugnt igår och min flock med får är nu sjukt bra att valla på.... typiskt. Jaja jag får väl fösa och driva lite försiktigt kanske, vi får se vad Anna säger på onsdag!

Ha det bra kompisar.

 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag vill oxå åka till stora staden och få drink och tappa bort skor och köpa ponny!!!!!!!!! ja vill!!! Fan va härligt när man har flyt! Gött! Är glad för din skull.
Kramen

Postat av: anfia & warroo

hejje. hahahahaha anna det e typiskt dej det där hahaha.. shit asså...

2006-10-24 @ 08:00:54
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Anna

ja faktiskt Anfia, det var bara så jag *s*

2006-10-24 @ 08:16:18
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback