Shit, va högt min hund kan skälla

Tina är nu utråkad till den mildaste grad. Promenader är väl trist i koppel trots att Tina nu kör nån sorts egenhändigt påhittad weightpulling historia med mig. På kvällarna skäller hon uppfordrande i timmar känns det som. Spelar ingen roll vad jag hittar på. Fast vad kan man hitta på i helt stilla stående läge?? Lär hunden att flörta var dagens tips...... nääääääääääääää inte riktigt min grej kan jag känna. Men faktum är att jag kanske ska ta och lägga ett litet godis spår på äng i morgon. Det går ju i slowmotion, och kräket får göra nåt vettigt ändå!! Ja så får det nog bli.Annars idag, packning, ridning och surfning efter pålle till MOI. Ja det är nog så att jag får skaffa mig en kuse. Det här med hunderi verkar ju inte riktigt vara min grej. Dessutom så tycker jag allt att det är sjukt kul att sitta och rida till ungarnas pållar. Ja, vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: silva

Nu blir jag ju helt förtvivlad....
För det första vill jag me ha en kuse. Det var så länge sen man höll på med det fast kul var det!!!
För det andra så är det klart du ska köra vovve!!!
Gå & packa med dig & kom på bättre tankar.
Kramis!!

2006-10-01 @ 10:32:01
Postat av: Anna

hehehe jag ska kolla pålle på tisdag.... *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback