*brr* Iskallt igen

Det är allt ganska lugnt på träningsfronten nu. Men idag träffade jag Anfian kl 8.40 och vi tog en go promenix med vovvarna.Men det var halvstorm å regn. Svinkallt helt enkelt. När promenaden var överstökad var man ju stelfrusen så vi gick och solade. Mysigt. Sen drog jag hem å käkade frukost.  Känner mig dock rätt krasslig och alla planer för dagen las på is. Jag fick gå och lägga mig istället.
Kl17 var det dock dags för hoppträning för Sandra. I 2 timmar stod jag och skakade av köld.Orkade knappt ens skojja med de andra morsorna... å då är det kris. Men det gick bra, de planerade in både det ena och andra äventyret för mig och det verkar även som jag blev inbjuden till en stor baluns i sommar. Bra där, sånt är ju kul!!
Nu ligger jag iaf i sängen och hoppas att jag kommer vara piggare i morgon.
Så ha det

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Kalasfina bilder från lägret!!!=0)
Krya på dig och hoppas ni får en mysig helg!
Kramar från oss i norr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback