Glad Påsk

Jaha nu har det gått några dagar igen och då jag är hemma själv och tar hand om djuren när resten av familjen åker skidor, så märker man hur mycket tid det tar. Jag har fixat med lamningsboxarna, matat, mockat och ridit barnens pållar så de inte ska bli helt galna. Det har inte blivit fler lamm och risken finns nog att Janne blir den som får ta det när jag drar till Örebro på läger nästa vecka. 
Tyvärr har jag dragit på mig en äcklig urinvägsinfektion och varit svårt vissen ihop med farmarlivet, vilket gör att jag har gått som i koma på dagarna men nu är penecillinkuren påbörjad och förhoppningsvis svarar jag snabbt på den.
I kväll ska jag försöka få in en 250kg hösilageboll i foderkammaren... jisses :( Sen ska Mikaela komma å vi ska mysa lite ikväll med vin och god mat. Imorgon ska vi rida och valla. Hoppas att vinden har mojnat lite då!
Jag har börjat pilla med vallningsbilderna och de skulle kommit in igår. Men jag hade datastrul och fick lägga ner!
Men de är på väg så håll ut! :)

Glad påsk nu

/A


Kommentarer
Postat av: Silva

usch & fy, sånt skit är inte skoj att dras med. Det brukar bli bättre rätt snabbt bara man får i sin lite medicin.
Jag e nyfiken....vad händer????

2007-04-05 @ 19:03:02
Postat av: Anna

Jo du Silva, det händer inte mycket.... jag funderar å funderar... :/

2007-04-06 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback