Halt fortfarande

Ja det är inte mycket bättre med den lilla vovvan, tyvärr :( Jag har en känsla av att vi kommer vara borta hela denna säsongen oxå. Tydligen är det så att jag ska tävla vallning en gång om året... Blääääää

Det är inte bra för figuren att inte hålla på med träning känner jag. Jag tröst äter det mest onyttiga jag kan hitta hela tiden. Inte jättekul det heller. Igår var det iaf kräftkalas. Vi åt enorma mängder och sjöng å hade oss. Riktigt trevligt!!
Tina charmade gästerna som vanligt.. hon är en social varelse den där!!
Idag var det lite smygpremiär på Shrek så hela familjen gav sig av för att se den ihop med en rejäl popcorn bunke. Den var jätterolig, jag älskar Shrekfilmerna!!

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Jo det har varit ett härligt SM! Ja du skulle ha varit här och hejat=)
Men va tråkigt med lill Tinans skada,Vad får hon för behandling eller är det bara vila som gäller?Jag hoppas att hon snart är bättre...
Ta hand om er väl och ge ngr extra gobitar till finTina från oss!
Skickar även Kryapåkramar!

Postat av: Anna

Hej på er! Jo Tinan går på laserbehandling, massage, glucosamin och vila. Hon är svårt sur och uttråkad nu och lurar barnen till att leka med henne... smarta hunden. Ska tillbaka imorgon, hoppas förstås på bättre besked men ser ju själv att hon fortfarande markerar... bläääää Tråkigt är det. Hoppas Mejan mår bättre!!

2007-08-28 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback