Ny dag, nya möjligheter

43263-186
Myzak posar

43263-185

Glömde ju att berätta att jag var med på Minis valpning när vi var hos Roland och Irene sist! Se vilka söta bebbar!! Hon var kanonduktig och allt gick på 3,5h, inte illa för en förstagångsföderska!!

Idag har jag lagt ut bildspel på hemsidan
www.bc-tina.se och utöver det så har det målats en sista gång i matsalen. Idag var Anfian med och gjorde ett strålande jobb, thnx gumman, du var grym i din svarta sopsäck!!
image187

Snygg, Snyggare, Anfia *asg*

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Hejs!
Härligt bildspel från tävlingen!=)
Sköt om er väl och pussa din goa Tina från mig...
Kram A-C & Vovvisar

Postat av: Anfia & Warroo

attans va snygg jag e.. shit va jag kommer läska alla på bloggen nu.. daaaem

2007-08-17 @ 01:06:10
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback