Ont i hela kroppen

43263-142

Igår somnade jag relativt tidigt.. halv ett men blev sen väckt av ett kattkräk som ville gå ut. Då va klockan halv 3 och jag var klarvaken. Somnade igen vid halv 5. Surt som bara den. Kom därför upp lite senare idag och började med att slipa alla kvarvarande väggar innan Mikaela kom vid halv 2. Efter en kaffe drog vi och vallade. Idag hade Tina lite problem med att komma ihåg höger och vänster samt att hon fuskade i flankeringarna i fråndrivningarna... Men andra grejjer gjorde hon fint.
När jag kom hem satte jag mig i solen en kvart innan jag kände att det nog var bättre att grunda alla väggar. Sagt och gjort.. gött nu är det klart och ska torka. Jag har svår träningsvärk i hela kroppen, är vrålhungrig och totääält slut! Inte blev det solat idag heller.... Hmmm men nästa vecka blir det bikinivallning iaf, vägrar att inte få sola nåt!

Nu blir det grillad svärdfisk med smaskiga tillbehör... gotteligott

Ha det
/A

Kommentarer
Postat av: Ewa

Du behöver vekligen semester som du håller på! Enligt SMHI kan det bli bikinivallning nästa vecka - vackert väder utlovas. Hoppas det inte blir FÖR varmt bara... *aldrig nöjd är mitt middle namn*
Hoppas vi ses!
:-)

Postat av: Anfia & Warroo

ha nu en dunder vecka...
så ses vi veckan därpå... få nu inte för snygg bränna..
å du läskas nu inte för mökke ute i fårhagarna... å bränn dej inte så du börjar brinna d¨å måste du ringa brandkåren hahahahahahahahahaha... pöss på dej

2007-08-04 @ 06:37:58
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Annapannan

*asg*hahahahahaha duuuuuuuuuuuuuu bra där!!! ;)

2007-08-04 @ 13:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback