Stressad

image177 Mmmm där har ni min frukost!!

Har återigen fått problem med att sova och spenderar då nätterna med att planera vad jag ska göra på dagen. Men sen när man borde gå upp är jag ju så trött att jag bara måste ligga liiiite till. Detta medför att jag oftast inte kommer ur bingen förräns vid 11-snåret. Idag känns det inte som jag fått så mycket gjort, tyvärr. Vaknade med en rungande huvudvärk men efter ett par tabletter så försvann den. Jag har iaf varit och köpt väggfärg och nästan valt ut min fondtapet. det har även slipats och spacklats samt grundats en vägg och även målats ett lager. I morgon ska jag köra ytterligare ett lager för att sen se om det blir bra.
Var iväg en yttepytterunda med Tina ihop med Barbro och Anfia. Vi ska köra på längre i morgon då vi ska köra lite träning med Anfian samt kolla om det finns några kantareller. Men shit det är redan torsdag... detta måste jag göra innan jag drar till Skinnsberg:

Tvätta å dammsuga bilen
Måla minst en långvägg och en kortvägg (grunda samt 2 lager väggfärg)
Dammsuga huset
Valla minst 1gång
Olja matsalsbordet samt köksbord och stolar

Det ser lite ut men sen ska man ju göra allt det där vardagliga oxå å så ska jag på grillfest på lördag å den börjar tidigt.... hehehe

Det ska gå.. förhoppningsvis somnar jag i natt och kan gå upp tidigt så jag hinner köra en målning innan jag hämtar Anfian. Eller så får jag helt enkelt måla på natten då jag ändå är vaken *s*
 

/A


Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

tack för en hel grym å rolig dag...
hahaha.. små garvar fan ennu...
nu ska jag sova..
hoppas paintingen går bra!!!
kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback