Dan före dan....

Nu är det verkligen snart dax. På lördag morgon åker jag och Kerstin och hämtar lilla Bobban. Mysigt att få träffa den lilla krabaten igen! Å va nyfiken jag är sen på hur han ska vara.

Annars vad händer???? Ja tur att jag har uppdaterat så flitigt förut, så jag nästan är värd denna lilla paus!!
Det är så himla mycket just nu att det tyvärr inte finns utrymme för träning alls. Men jag har tagit en härlig prommis med Anfian iaf. Idag var det ju lusse och Sandran var lucia och Emelie tärna. Dom var så duktiga båda två. Det blev go fika med glögg å lussebullar... mmmm löööv lussebulls!!

Jepp jepp, har lite torka på nyhetsfronten så...

Over and out
/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Åååå så himla spännande att lilla Bobban snart är hos er!Ser fram emot att få kika in och kolla på lite nya bilder på din nya stjärna!...
Sköt om er väl och ha en jättemysig helg!
Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback