Man skulle kunna tro...

att Bob är en trött typ med tanke på att de flesta kort är när han ligger och sover sött. Men ack vad man bedrar sig. Det är den enda gång man kan få ett hyfsat kort på honom. *s*
image248

Annars ser det mest ut såhär:
image249
image250
image251
image252image253

Idag var jag med hundarna, Sandra och Janne och lånade ihop en massa hindermaterial. Bob fick träna sig på att gå lite i koppel medans Janne och Sandra åkte med transporten. Nu står en fin hoppbana i paddocken och Sandran tränade ordentligt med Crocket idag. Han var pigg som bara den men hoppningen gick väldigt bra. Förhoppningsvis kan vi hinna träna en liten snabbis i morgon innan de ska ner till stan på bio. Vi får se om paddocken tillåter det för den har blivit lite vattensjuk iom det ihållande regnet idag. Tyvärr blev det ingen vallning, jag vart alldeles för kall efter hoppträningen och jag är redan bomförkyld. Men jag hoppas på morgondagen. Jag ska iofs jobba så jag måste lämna Bob hos bästaste Anfian å Warroo vid halv 2. Men förhoppningsvis känner jag mig pigg och kommer iväg. Tina skulle verkligen behöva få jobba lite.

Idag har hon visserligen haft ett riktigt rejs med Bob,  de höll på som galningar här inne och for i fullfart runt runt. Det såg så roligt ut.
image254

Ha en go kväll

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Åh va kul med lite bus bilder på Söt-Bobben å Super-Tina!
Sköt om er väl & pussa dina 4-benta godingar från mig.=)

Postat av: monica gunnarsson

Gott Nytt År på er också!!!!!

Lilla Bobben ser inte helt fel ut heller liknar sin far tycker jag.
MVH Monica

2007-12-31 @ 14:23:16
URL: http://www.bonnhunden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback