Mer om dagen.

Jag , Tina var ute och gick medans tjejerna red. Det var ganska härligt ute! Bob fick ligga inne undertiden, men det gick bra! Han har fått vara med när Janne fixat ved och det var roligt tyckte han. Ljud och sådant bekommer honom inte och hästarna var väldans intressanta, så intressanta att jag trodde han skulle bli trampad där han sprang mellan deras ben :/ Dammsugaren var det svår attack på, suck.. jag som trodde han skulle bli rädd. Nu har jag 2 såna.
Nu ligger lilla Bobban i köket mätt och belåten, vi ska snart gå ut en sväng och fixa i hundhuset, så vi kan börja träna på att stå där. Själv ska jag jobba i natt, så vid halv 10 måste jag dra.

image240image241image242 

Kul med valp!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback