Premiär

image158

Idag var det premiär för Tinan att stå i sin nya hundgård. Har inte en aning om hur det gått, men hon skällde konstant när vi kom hem iaf *s* Jag bytte bara om och gav mig ut på en härlig promenad i St-sund. Jag gillar att gå denna tiden för det är så vackert med alla ljus som folk satt i sina trändgårdar och fönster. Var väl ute strax över en timma. Skönt att komma igång med gamla vanor, samt att få rensa skallen lite efter en dag på jobbet. I morgon ska vi ha fys igen och jag har lite ågren över detta, är fortfarande lätt skadad sen förra passet och nu skulle det bli ännu hårdare :/ Hjälp!
Har iaf förberett med lunch och lite mellanmål inför morgondagen. Sen på kvällen blir det ytterligare en power-walk.
Pratade en stund med Zonja idag och vi funderar på att trycka in ännu en tävling i år. Fast jag vet inte, Tinan kommer börja löpa vilken sekund som helst och det känns inte riktigt schysst att köra henne nu. Ska gå ut å kolla av henne i helgen så får vi se.

Nu ska jag packa kläder så ha en go kväll

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback