pyssla pyssla greja fika

Idag var det ytterligare en händelserik dag. Jag tycker verkligen att det är lite ball just nu!! :) Efter jobbet åkte jag å hämtade kidsen. Vi fixade lite på torget innan vi åkte å käkade på nyöppnade puben Stationshuset. Mycket trevligt var det där. Super personal å god mat! Thumbs up!! Sen gick vi till skolans anordnade pysselkväll. Vi gjorde urfula julkulot, smällkarameller samt julkort. Sen fikade vi lite å minglade flott! Trevlig kväll faktiskt!

Nu har kidsen och lugnet lagt sig. Najz!

Igår träffade jag Anfian och vi promenixade lite flott i det kyliga hala vädret. Men det blev kort för jag hade fysat hela dagen och var rätt mör faktiskt. Har sjuka blåmärken *s*

Tomorrow är det hoppning på kvällen! Kul, kul cykelhjul!

Må fint
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback