Regn å rusk

Igår vaknade jag av att Sandra och hennes kompis Denise hade hopptävling inne på sina fantasihästar. Det dundrade i hela huset. Regnet öste ner och den inplanerade hopptävlingen blev tyvärr avblåst pga att paddocken är för blöt. Men vi klädde på oss regnkläder och tog en härligt lång promenad istället. Tina och Warroo var förstås med. De hade redan varit ute i 2h men nu blev det en tur på ca 2,5h. Faktum var att det var underbart skönt. Hundarna for som galningar och hästarna var pigga och glada. Sandra å Denise verkade oxå tycka att det var rätt najs. När vi kom hem blev det lunch innan Denise och hästen åkte hem till sitt. Då satte vi igång och fixade med ljusstakar och stjärnor här å var.
På kvällen blev det film, Pirates of the caribean 3, snacks å godis... mums bara nyttigheter.

Här är en utslagen hjälte

image236

Idag är det utebelysning och hundhus på schemat, men jag ska oxå fixa upp lite julgardiner tänkte jag. Sen blir det förstås en långis med hundar, Sandra och lilla Crocket.

/A


Kommentarer
Postat av: anfia

naaaaaaw min goa tyrann


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback